back to where we belong - Reisverslag uit Assen, Nederland van Arnold, Camel en Michiel - WaarBenJij.nu back to where we belong - Reisverslag uit Assen, Nederland van Arnold, Camel en Michiel - WaarBenJij.nu

back to where we belong

Blijf op de hoogte en volg Arnold, Camel en Michiel

16 November 2014 | Nederland, Assen

We zijn er weer! Na een prima vlucht zitten we nu weer in de trein op weg naar Assen. Eergisteren zijn we wederom naar een wedstrijd van USC geweest (uiteraard weer gewonnen ;) ), en gisteren hebben we nog even gegolfd. Paul nam ons eerst mee naar de driving range waar we 240 ballen konden oefenen op het afslaan. Daarna hebben we nog een rondje gelopen op een baan met 9 holes. Het lijkt makkelijk, maar het bleek een stuk lastiger dan we van tevoren hadden ingeschat. Daarna hebben we bij Paul en Stacy thuis gegeten en nog een paar biertjes gedronken op het eind van onze vakantie. Uiteindelijk zijn we vanochtend/vanmiddag om 13.50 uur LA tijd in het vliegtuig gestapt, en nu zitten we dus rond 10.30 Nederlandse tijd in de trein op weg naar huis. Pittig dagje voor de boeg dus, want slapen in het vliegtuig ging niet helaas. Iedereen bedankt voor het lezen van onze verslagen en ook bedankt voor jullie leuke berichtjes. Misschien ooit tot een volgende keer!