and so it begins - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Arnold, Camel en Michiel - WaarBenJij.nu and so it begins - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Arnold, Camel en Michiel - WaarBenJij.nu

and so it begins

Blijf op de hoogte en volg Arnold, Camel en Michiel

20 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

Nou, we zijn er hoor!!
na een goede vlucht zonder problemen en uiteraard een uur wachten op paul :) zijn we direct naar het strand gereden en een bar ingedoken. stacy was namelijk thuis aan het rusten, we wilden haar niet storen, dus dat was een goed excuus om de eerste biertjes van de vakantie te gaan proeven. daarna nog een klein vustje bier voor thuis gekocht en 's avonds zijn we thuis gebleven. uiteindelijk rond een uur of 22.30 ons bed ingedoken om zo de volgende dag weer fris en fruitig naar een wedstrijd van USC te kunnen gaan . pauls vriend kevin en diens vriendin sarah gingen ook mee. we zouden eigenlijk met de trein gaan, maar dat is uiteindelijk een bus geworden (mooi verhaal ook, maar te lang om nu ff neer te zetten). wedstrijd gezien, paar biertjes gedonken, en toen weer terug naar huis om daar nog een hele gezellige avond met alles er op en er aan te hebben met een aantal vrienden van Paul. vandaag hebben we mooi rustig aan gedaan, een wedstrijd van de seahawks op tv gekeken, wat boodschapjes gedaan in onze muscle car, en nu zitten we moe maar voldaan bij paul in de tuin te wachten tot hij terug komt met de au pair die hij nu van het vliegveld aan het ophalen is. we moeten nog even kijken wat we morgen gaan doen, maar dat horen jullie vanzelf weer :)
voor nu groeten we het thuisfront, en gaan we proberen wat foto's te uploaden. we melden ons snel weer!

groeten,

Michiel, Arnold en Camel

• 20 Oktober 2014 - 08:04

John:

Maar wat was de uitslag van de USC-game?

• 20 Oktober 2014 - 13:55

Zwanny:

HOi

Jullie vermaken je dus wel , beetje jammer alleen dat de seahawks hebben verloren !

have fun boys .

• 22 Oktober 2014 - 17:01

Hannie:

heb het vooral heel leuk en gezellig met z'n allen