bootje varen en shoot in between heartbeats - Reisverslag uit Hermosa Beach, Verenigde Staten van Arnold, Camel en Michiel - WaarBenJij.nu bootje varen en shoot in between heartbeats - Reisverslag uit Hermosa Beach, Verenigde Staten van Arnold, Camel en Michiel - WaarBenJij.nu

bootje varen en shoot in between heartbeats

Blijf op de hoogte en volg Arnold, Camel en Michiel

27 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Hermosa Beach

Er is weer tijd voor een verslagje mensen! Eergisteren zijn we met een zeilboot de zee op geweest. Paul zelf was onze skipper, hij heeft daar zijn papieren voor gehaald. Iets wat erg logisch is als de Marina nog geen 10 min. van je huis is. We hebben een schitterende dag gehad, zeeleeuwen en dolfijnen gespot en gefilmd ( we proberen nog om filmpjes te uploaden) en toen het donker werd hebben we de boot terug gebracht en zijn we nog even een bar ingedoken die camel en michiel nog van de vorige keer kenden. Het is een bar met 77 verschillende bieren op de tap en nog 777 andere op voorraad, dus daar was niks aan :). Na die vermoeiende dag hebben we het de dag erna rustig aan gedaan en zijn we naar het strand gegaan. Dat is precies 3 stappen vanaf ons hotel, dus moe zijn we niet geworden ;) Daarna zijn we naar een sushi restaurant gegaan, en volgens arnold, die een kenner is, was het 1 van de beste sushi die hij ooit had gegeten. Daarna hebben we bij Paul, Stacy, Slaiden en Julie (de belgische au pair) thuis nog even USC game gekeken. In de laatste seconden verloren, dus maar snel terug naar het hotel. Vandaag was arnold jarig. Nadat we ontbijt en uiteraard taart hadden opgehaald hebben we wederom bij paul en stacy een football wedstrijd gekeken onder het genot van datzelfde ontbijt en taart. De Seahawks waren niet best, maar ze wonnen wel! Daarna in de auto gestapt om na een uurtje ergens in de hills rond LA op een shooting range te stoppen. Paul en scott, stacy's broer die er ook was met zijn vriendin, hebben hun eigen geweren. Scott bouwd ze zelf, vind ie leuk. We hebben daar allemaal aardig wat patronen richting een target gejaagd. Omdat arnold jarig was mocht hij van de rest van ons de 3 schoten in de roos opeisen. Daarna bij een In 'n Out burger gegeten en nog even door pauls oude buurt gereden. Nu zitten we in het hotel nog een beetje na te genieten en een potje te kaarten, Vegas komt er aan namelijk, dus een beetje oefenen kan geen kwaad :) Iedereen de groeten van ons vanuit Hermosa Beach! We missen jullie, maar hebben het ook enorm naar ons zin hier. Tot het volgende verslagje!

• 27 Oktober 2014 - 09:24

Ellen:

Cool!! Blij dat jullie ongeschoten weer terug zijn. Arnold nog gefeliciteerd met je verjaardag. En Camel, vergeet het pakje kaarten niet ;)

• 27 Oktober 2014 - 13:54

John:

Jongens, ziet er allemaal geweldig uit! Leuk om zo te volgen. Arnold nog van harte!!

• 27 Oktober 2014 - 17:24

Pa Slotema:

Ik kan mij niet voorstellen dat jullie veel heimwee hebben na alles wat jullie doen en zien? Geniet er maar lekker van boys! Hier alles oke .

• 27 Oktober 2014 - 19:23

Arnold, Camel En Michiel :

Haha, bedankt voor de herinnering Ellen ;)