Kingmen and the Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon Village, Verenigde Staten van Arnold, Camel en Michiel - WaarBenJij.nu Kingmen and the Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon Village, Verenigde Staten van Arnold, Camel en Michiel - WaarBenJij.nu

Kingmen and the Grand Canyon

Blijf op de hoogte en volg Arnold, Camel en Michiel

30 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Grand Canyon Village

Zo, zijn we weer :) Eergisteren hebben we onze Halloween outfit uitgezocht, niks spectaculairs, maar we gaan het er mee doen! Daarna hadden we met Steve, een oude vriend van Paul die Michiel ook goed kent en Camel een beetje :) afgesproken bij Buffalo Wildwings, een sportsbar waar we de Cowboys tegen de Redskins hebben gekeken en wat hebben gegeten en gedronken. Daarna zijn we nog gaan bowlen op een big ass bowljng alley. Gisterochtend hebben we nog even wat gegeten met paul, en nadat arnold afscheid had genomen van Slaiden en Julie zijn we in de auto gestapt op weg naar Kingmen, een stad in Arizona op de weg naar de Grand Canyon. Na een lange en mooie rit door de bergen (of hills zoals ze ze hier noemen) en door de woestijn hebben we eerst even wat gegeten om daarna vlug in te checken in een hotel aan de Route 66. El Trovatore heette het. We waren alle 3 moe, het drukke schema begon zijn tol te eisen, dus we zijn op tijd op bed gegaan. Vandaag zijn we doorgereden richting de Grand Canyon. Dat is dus echt te gek he!! Je ziet het altijd wel op tv of op foto's, maar als je er echt bent maakt het echt heel veel indruk en besef je weer even hoe klein we eigenlijk zijn. We hebben daar de gehele dag doorgebracht met kleine wandelingetjes en korte autoritjes naar verschillende uitkijkpunten en verschillende bospaadjes. Zelfs als je hoogtevrees hebt zoals arnold en camel hebben, is het nog steeds fantastisch, je moet alleen een beetje uitkijken dat je niet te dicht bij de randjes komt :). Michiel heeft geen hoogtevrees, dus die kon nog even wat verder gaan dan de rest. Ik hoop dat jullie op de foto' s kunnen zien hoe indrukwekkend het daar is. Nu in een hotelletje en morgen op naar Vegas! Voor nu de groeten van ons aan iedereen die dit leest! We melden ons wel weer