SanFran - Reisverslag uit Rocklin, Verenigde Staten van Arnold, Camel en Michiel - WaarBenJij.nu SanFran - Reisverslag uit Rocklin, Verenigde Staten van Arnold, Camel en Michiel - WaarBenJij.nu

SanFran

Blijf op de hoogte en volg Arnold, Camel en Michiel

04 November 2014 | Verenigde Staten, Rocklin

We kwamen bijna Vegas niet uit omdat Camel er zo verdacht uitzag en een uitvoerige controle kreeg op LV AirPort (hij had ook zijn paspoort in zijn koffer gelaten ;), maar gelukkig zijn we aangekomen in Rocklin en verblijven nu in het kleine paradijsje van Bob en JoAnn. Vandaag zijn we na een nacht goed slapen -wat nodig was- naar San Fransisco geweest. Onderweg moesten we even stoppen omdat Arnold geen cigaretten meer had (klein drama) en kwamen we spontaan de gevangenis san quintin tegen. We reden SanFran binnen via de golden gate bridge en hebben lekker geslentert op de Fisherman's Warf met uitzicht op Alcatraz en het bekende trammetje genomen door de stad. Na ons etentje in een tent die volledig op de film forest gump is gebaseerd en met name garnalen op het menu heeft, hebben we de dag afgesloten in de hippiewijk Haight&Ashtin, waar vroeger oa de leden van Led Zeppelin rondliepen. Terug over een nog grotere brug die met dansende lichtjes was versierd zijn we nu even de uitslagen van de lokale verkiezingen aan het kijken, de republikeinen winnen.. Tot hoors!