shithole and awesome - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Arnold, Camel en Michiel - WaarBenJij.nu shithole and awesome - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Arnold, Camel en Michiel - WaarBenJij.nu

shithole and awesome

Blijf op de hoogte en volg Arnold, Camel en Michiel

10 November 2014 | Verenigde Staten, Seattle

Vandaag zein ver oprestan en haben je ontbeten. Darnaar zein ver door der geplavide straaten gelopen. We zein langs un paar "tailgates" gelopen, dat zein parkeerplaatsen vaar se du klep vaan de pickup opengooien. Daar barbecueing ze dam op en maarken er un feestje fan. Wer zein tun naar "touchdown city" gergaan maar ver comden jeer bier copen un daat ver jen geldege e indentificasie bij ons jarden. Maar gelukkig vechtPaul , ons toch nacht bierjestes tu bersoorken. Dus ve hebben en biertje mei kenommen naar onse plekken en tuun bekon het folksliet. Naar het derde kwaart stonden ve noch gelijke, maar nadaat het begome te reigenen troorken ver der vestrijte naar ons tu.

Paul wilde nederlands leren, dus hij heeft bovenstaand verslag geschreven. Als je het hardop leest dan begrijp je wel wat hij wilde schrijven.

groeten vanuit Seattle.
Go Hawks!!!

• 10 November 2014 - 09:20

Ellen:

Haha!

• 11 November 2014 - 05:21

Jo Ann :

Oh wow I understood Paul's Dutch far better than I did the English translation on my computer!!