Daytrip San Diego - Reisverslag uit Hermosa Beach, Verenigde Staten van Arnold, Camel en Michiel - WaarBenJij.nu Daytrip San Diego - Reisverslag uit Hermosa Beach, Verenigde Staten van Arnold, Camel en Michiel - WaarBenJij.nu

Daytrip San Diego

Blijf op de hoogte en volg Arnold, Camel en Michiel

22 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Hermosa Beach

Eergisteren maakten we via de trein een dagtripje naar san diego. Studentenstad aan de grens van tijuana Mexico. Op een maandagavond is daar natuurlijk niets te doen aldus onze uber-taxichauffeur. We hadden de lucky bastard saloon dan ook bijna voor ons zelf voor een potje pool. Maar om 11 uur ging het gewoon los.. In de comedy club, boven was een DJ, heel ongezellig daar ;) op de terugweg zijn we door een pedicaddy oftewel fietstaxi door een sportieve vrouw teruggefietst. Camel was zo aardig om even te duwen. Zo is ie wel. Inmiddels zijn we weer terug in la en verblijven in een hotelletje aan hermosa beach voor een paar dagen. heel vervelend. Tot laters!

• 22 Oktober 2014 - 19:11

Björn:

Klasse mannen dat we het zo een beetje kunnen volgen. Heel veel plezier daar!