vervolg shithole & awesome - Reisverslag uit Redondo Beach, Verenigde Staten van Arnold, Camel en Michiel - WaarBenJij.nu vervolg shithole & awesome - Reisverslag uit Redondo Beach, Verenigde Staten van Arnold, Camel en Michiel - WaarBenJij.nu

vervolg shithole & awesome

Blijf op de hoogte en volg Arnold, Camel en Michiel

13 November 2014 | Verenigde Staten, Redondo Beach

Na de wedstrijd van de Seahawks hebben we nog even wat gegeten en zijn daarna via een mooie taxirit door diverse steegjes en langs authentieke winkeltjes langs de 7 Eleven gereden waar we een paar biertjes hebben gehaald voor in de hotelkamer. De volgende dag hebben we nog een zwerver blijgemaakt met de 3 overgebleven blikjes van de vorige avond en daarna zijn we met het vliegtuig "back to LA" gevlogen. We zijn nog even langs Paul's vriend Nelson gereden en daarna hebben we fietsen opgehaald bij Paul waarmee we daarna naar ons hotel aan het strand zijn gereden. Eergisteren hebben we overdag nog wat kleine inkopen gedaan en hebben daarna het nodige gegeten en gedronken in een plaatselijk barretje waar we naar een concertje van Roses & Cigarttes hebben gekeken en geluisterd. Gisterochtend hebben we kalm aan gedaan en zijn we even naar de pier gefietst voor een ontbijtje. Daarna nog even op het strand gelegen waarna Paul ons ophaalde om naar de film te gaan. Als je dan toch in de buurt bent, kun je net zo goed even in Hollywood een filmpje kijken, dus dat hebben we maar gedaan. Daar aangekomen was er natuurlijk weer precies waar wij de auto parkeerden een of andere rode loper event voor de promotie van een nieuwe film die uitkwam. Niet iets voor ons dus, en daarom zijn we er maar snel met een grote boog omheen gelopen, ondertussen uitkijkend dat we niet door een of andere gangsta rapper een cd aangesmeerd kregen :) De film was goed te doen, en na de film zijn we nog even de Hollywood Hills opgereden op zoek naar een mooi uitzicht over Hollywood. Uiteindelijk zijn we via een bbq restaurant weer in ons hotel beland waar we nog de nodige biertjes hebben genuttigd. Vandaag weer een mooie dag, we gaan straks de Trojans weer aanmoedigen namelijk. Nog een paar daagjes, en dan zijn we weer thuis, dus we gaan er nog even van genieten. Tot snel allemaal!