Lake Tahoe en afscheid van the King - Reisverslag uit Rocklin, Verenigde Staten van Arnold, Camel en Michiel - WaarBenJij.nu Lake Tahoe en afscheid van the King - Reisverslag uit Rocklin, Verenigde Staten van Arnold, Camel en Michiel - WaarBenJij.nu

Lake Tahoe en afscheid van the King

Blijf op de hoogte en volg Arnold, Camel en Michiel

07 November 2014 | Verenigde Staten, Rocklin

Gisteren zijn we eerst naar een zalmkwekerij geweest. Wat een enorme units zijn dat zeg! We hebben daar verder niks bijzonders gedaan, maar het is wel gaaf om die beesten in het echt te zien zwemmen. Daarna zijn we in de auto gestapt en zijn we naar Lake Tahoe gereden. Dit is een geweldig mooi natuur gebied rondom het meer genaamd Lake Tahoe. Na een mooie rit door de bergen zijn we bovenaan een berg gestopt voor een picknick met een schitterend uitzicht over het meer. Nadat michiel een hele grote krekel ving met zijn broek (ja echt) hebben we wederom een geweldige rit door de bergen gemaakt terug naar Rocklin. Daar hebben we samen met de hele familie incl. Ashley, Logan, Jamie en Matt spaghetti with meatballs gegeten. Nadat camel nog even met de kids op de wii heeft gespeeld moesten ze op bed en konden wij nog even met z'n 3en in de hottub van Bob. Als het donker is heb je van daaruit een geweldig uitzicht namelijk. Omdat het Arnolds laatste dag was hebben we nog even de vakantie besproken onder het genot van een paar biertjes en zijn we daarna ons bed in gedoken. Vanochtend hebben we Arnold weggebracht naar het vliegveld en nadat we afscheid hebben genomen zijn michiel en camel samen met bob en joann richting Sacramento gereden. Daar hebben we wat gegeten in het oude gedeelte en daarna zijn we terug gereden naar Rocklin. We hebben Ashley opgehaald en omdat ze op voetbal zit en wij als Nederlanders zo ongeveer als proffessionals beschouwd worden hier, hebben we nog even op een veldje in de buurt met een balletje getrapt en haar wat kleine tips gegeven. We hebben daarna wederom met z'n allen gegeten en terwijl michiel met joann nog even wat kleine inkopen deed heeft camel nog even met de kids op de wii gespeeld. Of camel wordt heel slecht, of die kinderen zijn echt goed. Camel denkt persoonlijk dat die kinderen teveel oefening krijgen ;). Nu nog even bijkomen, en morgen wederom een drukke dag, maar what else is new :) Koning, nog bedankt voor de mooie dagen en we zien je snel! Iedereen de groeten vanuit Rocklin, jullie horen weer van ons zodra het mogelijk is!