Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Arnold, Camel en Michiel - WaarBenJij.nu Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Arnold, Camel en Michiel - WaarBenJij.nu

Vegas

Blijf op de hoogte en volg Arnold, Camel en Michiel

04 November 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

We zijn weer op aarde hoor! 4 dagen geleden zijn we vanuit de Grand Canyon richting Vegas gereden. Fantastische rit door de bergen en langs de Hooverdam gehad en daarna Paul opgehaald van het vliegveld. Daarna ingecheckt in het Flamengo en gegeten in Margaritha Ville. Daarna nog wat gegokt en redelijk op tijd ;) op bed gegaan. de volgende dag hebben we eerst een beetje bij het zwembad gehangen en de rest van de dag rustig aan gedaan, 's avonds hadden we namelijk the big Halloween Party in " The Joint", het feest gedeelte van het Hardrock Hotel. Na een mooi feest hebben we nog een kleine afterparty in onze hotelkamer gehad en uiteindelijk op bed gegaan toen het alweer licht was. De dag daarna hebben we noodgedwongen rustig aan moeten doen, het feest en het weinige slapen hakte er aardig in namelijk :) Gisteren zijn we vroeg opgestaan om op tijd op de Dragstrip te zijn. Daar hebben we de hele dag genoten van snelle auto's en motoren. Plekjes op de 2e rij op ongeveer 100 meter van de kerstboom, dus het was fantastisch!.Omdat het onze laatste dag in Vegas was hebben we uiteraard nog een beetje gegokt en een "paar" biertjes verteerd. Het werd uiteraard weer veel te laat, en nu zitten we dus ook uitgeput bij Bob en JoAnn thuis. we hebben net gegeten en wat plannen voor morgen gemaakt. Morgen doen we San Fransisco, dus dan valt er vast wel weer iets te vertellen :) Tot snel dus!

• 04 November 2014 - 11:34

Ellen:

Haha, mooi verhaal, mooi outfits! Schatje, trek je die ook eens aan in onze Playboy Mansion? ;)